Blog o podróżach. Oderwij się od codzienności.

Wędrówki po Tatrach

Wyjazd w Tatry? Dawno na to czekaliśmy z ''A''. To się nie mogło skończyć inaczej. Z tej wycieczki przywiozłem megabajty zdjęć kwiatków, łąk, liści i robaczków.

Oto moja kolekcja fotokwiatków. Nie jestem żadnym tam fotografem, pstrykam, bo lubię.





















Już nie długo kolejna część zdjęć...
Podaj dalej :

+ komentarze + 5 komentarze

9 września 2014 22:21

Megabajty zdjęć kwiatków, łąk, liści i robaczków? :D Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja focę to w takich ilościach :) Pozdrowienia :)

16 października 2014 00:50

Ja też lubię robić zdjęcia takim o to cudownym widokom. Jak podróżuje to tylko z aparatem...

14 stycznia 2015 23:53

Bo najważniejsze jest robić to, co się lubi :) Kwiaty piękne - Tatry uwielbiam, w tym roku również planuje się tam wybrać i może też napstrykam "kilka" takich ładnych fotek :)

17 czerwca 2015 00:07

Takie fotorelacje pozwalają przenieść się na chwilę w miejsca ze zdjęć.
Pozdrawiam

24 lipca 2015 01:57

Tatry są piękne o każdej porze roku. Dodatkowo wspomne o chyba jednym z najpopularniejszych miejsc czyli Dolinie Chochołowskiej, gdzie na wiosnę jest całe mnóstwo osób robiących dziesiątki zdjęć krokusom :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. O podróżach i nie tylko... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger